Damixa armatur garanti - www.damixa.dk

Garanti

Garantiperioden

2 år på produkter med funktionsfejl og utætheder

5 års udvidet drypgaranti på armaturer, der drypper ud af tuden

Omkostninger i forbindelse med en garantisag

Såfremt reklamationen finder sted inden for garantiperioden, dækker Damixa udgifter til installatør/montør og reservedel/produkt i forbindelse med udskiftninger. Det er en forudsætning, at alle reklamations- og servicesager skal aftales med Damixa inden igangsættelse.

Få reservedele tilsendt eller et kvalificeret montørbesøg, når din garantisag skal udbedres

Afhængig af produkt og servicesag bliver garantien effektueret ved enten forsendelse af reservedele/produkt eller ved besøg af Damixas egen servicemontør eller en udpeget VVS-installatør, der er fortrolig med Damixas produkter.

Forhandlere skal kontakte Damixa, inden garantisagen udbedres

Forhandleren skal kontakte Damixa, inden garantien bliver udført over for kunden. Når Damixa har godkendt garantisagen kan denne blive udbedret.  

Kontakt altid forhandleren som det første i forbindelse med en garantisag

I tilfælde af en reklamation på et Damixa-produkt, skal forhandleren, hvor produktet er købt, altid kontaktes som det første. Det er forhandleren, der formidler garantien på vegne af Damixa.
Damixas landsdækkende og erfarne serviceafdeling står altid til rådighed for spørgsmål og teknisk support i forbindelse med garantisager.

Garantiforbehold:

1.    Garantien gælder ikke i tilfælde af fejlagtig installation eller urenheder i vandet.
2.    Alle armaturer skal være monteret i frostfrie omgivelser. Frostskades dækkes ikke af garantien.
3.    Skader, som skyldes manglende eller forkert vedligeholdelse af produktet, dækkes ikke.